Brev:
Nye madvarer
27. august 2020
Alder:
6 mdr.
Nye madvarer
Kære Helen
Tak for dine inputs til vores dagsplan, glemte at skrive flasken på inden middagsluren. Han får flaske inden hver lur :-)
Jeg er glad for, at høre at uroen om natten blot er en periode. Man bliver hurtigt forvent med sin søvn, og 10 opvågninger på en nat er ikke sjovt, når man er vant til 2-3 stykker.
Han er gået fra 1 flaske om natten til 2. Men det kan selvfølgelig også være i takt med at han bliver større og har yderligere behov.
Han har haft lidt problemer med maven, så jeg har backtracket lidt ift. mad, så han ikke får alt for meget forskelligt på én gang.
Hvad anbefaler du ift. introduktion af nye madvarer? Udskifter man én ret ad gangen? Han spiser som sagt alt, men det er også lidt hans udfordring.
Hilsen